poniedziałek, 15 października 2012

Trochę statystyk i podziękowań

Dzisiaj chciałbym się trochę pochwalić liczbami, które są związane ze stroną.

11 listopada 2011 r. - tego dnia założyłem fanpage
1411 - tyle fanów liczy strona
~250 - mniej więcej tyle zdjęć do tej pory mi przesłaliście
~99% - mniej więcej tyle Waszych zdjęć zostało opublikowane
3 - tyle mediów pisało o fanpage'u Służew i Służewiec (m.in. TVN Warszawa, Warszawa Nasze Miasto)
39 - liczba albumów na facebook'u
5 - do takiej liczby dużych osiedli dedykuję tę stronę (Służew, Służewiec, Wyścigi, Służewiec Przemysłowy, Osiedle Fort)
1794 - z tego roku pochodzi najstarszy materiał zamieszczony na stronie (mapa)
1930 - z tego roku pochodzi najstarsze zdjęcie na stronie
174 - zdjęcie autobusu, które zyskało najwięcej 'polubień' - 174(!) :)



Jeżeli chcecie razem ze mną współtworzyć ten profil przysyłajcie swoje zdjęcia ze spacerów, zdjęcia sprzed lat, bądź skany starych czasopism. Jakiekolwiek wsparcie jest na wagę złota

Prywatnie będę miał z tygodnia na tydzień mniej czasu na poszukiwanie nowych materiałów, a jestem przekonany, że potężna liczba jaką jesteście Wy i Wasze prywatne zbiory pomogą stronie nadal się rozwijać i przywołać niejednej osobie miłe wspomnienia z przeszłości.

Informujcie o stronie swoich kolegów, współpracowników i rośnijmy dalej!

Dziękuję za przesłane do tej pory materiały i za podróż w czasie, którą dzięki Wam mogłem odbyć!
B.

Mail do mnie: SluzewFB@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz