niedziela, 20 stycznia 2013

Służew nad Dolinką, ostatnie poprawki

Tak jak obiecałem, dodaję kolejne zdjęcia ukazujące naszą okolicę. Tym razem będzie to Służew nad Dolinką. Może i nieco nieuporządkowany, ale już zapierający dech swoim nietypowym wyglądem.
Człowiek przyzwyczajony do zwykłej szarej płyty, czy to na Służewcu, Stegnach czy też północnym Ursynowie w szczególności zwracał uwagę na bardzo nietypowe balkony.

Jeden z pierwszych mieszkańców bloku przy Wałbrzyskiej 15 powiedział mi mniej więcej coś takiego:
Gdy tu przyjechałem i wysiadłem z żoną z mojego samochodu, zauważyłem dwie rzeczy. Pierwszą był piękny wygląd budynku, drugą zaś były nogi po kostkę w błocie.

Pytanie do Was, skąd zrobiono zdjęcia? Piszcie na blogu lub na facebooku.

Autor: Rutowska Grażyna
źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe

Autor: Rutowska Grażyna
źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe

Autor: Rutowska Grażyna
źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe

Autor: Rutowska Grażyna
źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe

Natomiast druga część zdjęć ukazuje al. Lotników w stronę ul. Puławskiej, oprócz kłującego w oczy braku bazarku chyba nic się nie zmieniło?

Autor: Rutowska Grażyna
źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe
Autor: Rutowska Grażyna
źródło: Narodowe Archiwum Cyfrowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz